עורך דין לדיני משפחה

משפחה היא אחד ממקורות הכוח של רוב בני האדם, אבל משפחה עלולה להוות גם מקור לקונפליקטים ואפילו סכסוכים מרים. יש לא מעט מקרים שבהם אינטרסים סותרים מחייבים התערבות משפטית, וגם כשאין סכסוך השירות של עורך דין לדיני משפחה עשוי להיות חיוני – כדי להקדים תרופה למכה ולעגן הסכמות קיימות בהסכם מדויק ומנוסח היטב כך שבעתיד לא יתפתח סכסוך. עו"ד מיכאל גבור כבר צבר ניסיון רב בכל הסוגיות הרלוונטיות לדיני המשפחה, והניסיון מתורגם לשירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

התחומים שבהם מטפל עורך דין לדיני משפחה

* ייפוי כוח מתמשך / אפוטרופסות – תחום שמתאפיין ברגישות רבה ומחייב פתרונות מדויקים ובעיקר ודאות שענייניו של האדם שלא מסוגל לדאוג להם בעצמו, או שלא יהיה מסוגל בעתיד, יהיו מופקדים בידיים הנכונות שיפעלו על בסיס הכוונה מפורטת ככל האפשר.

* ניהול עזבונות – במקרים שבהם נוצרים קונפליקטים בין יורשים. שירות זה מחייב יצירתיות רבה ויכולת למצוא את הדרך המיטבית להבטחת מצב Win-Win כך שכל הצדדים יהיו מרוצים.

* מזונות ילדים – העלאת גובה המזונות או לחילופין הפחתתם; תביעת אבהות על-מנת לחייב הורה לדאוג לילדו לפחות בהיבט הכלכלי; הגשת תביעה במקרים שבהם הורה מתחמק מחובת תשלום המזונות; ועוד.

* עריכת הסכמים – ובפרט הסכם ממון, הסכם חיים משותפים, הסכם גירושין והסכם הורות משותפת.

* צוואות וירושות – עוד נושא שמחייב הן רגישות מרבית והן דיוק מוחלט, בין אם השירות הדרוש הוא עריכת צוואה, בין אם הגשת התנגדות למתן צו קיום צוואה או צו ירושה, ובין אם הגנה על צוואה.

יושרה מוחלטת וליווי צמוד לכל אדם

מעבר לבקיאות המקצועית, עורך דין לדיני משפחה נדרש להתנהל גם מתוך יושרה מוחלטת – כדי שכל לקוח וכל לקוחה ידעו בדיוק מהו מצבם מהבחינה המשפטית, ומהן ההשלכות של כל צעד אפשרי. דגש נוסף הוא ליווי צמוד ויחס אישי, על-מנת שאף אחד לא ירגיש לבד. עו"ד מיכאל גבור וצוות המשרד שאותו ייסד ב-2005 מקפידים מאוד על זמינות גבוהה ומענה סבלני לכל שאלה, ועל הושטת עזרה אמיתית בסיטואציות

 

 

עו"ד דיני משפחה

רוב בני ובנות המין האנושי בוחרים לחיות בתוך תאים משפחתיים. למבנה הזה יש שלל יתרונות, אבל יש גם מקרים שבהם המשפחה גובה מאיתנו מחיר – כאשר התחום החולש על כך הוא דיני משפחה: תחום ספציפי בעולם המשפט העוסק במגוון רחב של נושאים הקשורים למשפחה ובהם צוואות וירושות, גירושין, מזונות, בדיקת רקמות, חטיפת ילדים הורות ועוד. חשוב לציין כי גם עבור עו"ד – דיני המשפחה הינם תחום מורכב וכל סיטואציה עלולה להפוך לשדה מוקשים, ולכן נדרשת רגישות רבה לצד המקצועיות. עו"ד מיכאל גבור מקפיד על יחס אישי חם לכל לקוחותיו ובמקביל על הושטת עזרה מקצועית נדרשת ותואמת סיטואציה.

איך עו"ד דיני משפחה מסייע ללקוחותיו?

* ייעוץ מקצועי – במקרים שבהם יש סכסוך במשפחה, או אפילו "רק" חשש לסכסוך, כדאי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה, על-מנת לא לעשות טעויות שהמחיר שלהן יהיה גבוה. ייעוץ מקצועי מציג בפניכם את כל האפשרויות הרלוונטיות לסיטואציה, כולל היתרונות וגם המחיר של כל בחירה לרבות נושא מירוץ הסמכויות אשר עדיין נותר נטוע כיום הגם רפורמה בתחום

* ניסוח הסכמים לעיגון זכויות חיוניות – למשל, הסכם הורות משותפת שבו מפורטות כל ההסכמות לגבי ההיריון ואופן גידול הילד, או הסכם ממון שמבהיר כיצד יחולק הרכוש במקרה של פרידה, ועוד.

* הגשת בקשות / תביעות – בכל מקרה שבו נדרש סעד משפטי: קבלת צו הגנה כשישנה אלימות במשפחה, התנגדות למתן צו קיום צוואה כשישנו חשד להפעלת לחץ פסול על עורך הצוואה, בקשה להעלאת גובה דמי המזונות, ועוד.

* ייצוג בהליכים משפטיים – כשסכסוך בין בני משפחה מגיע אל בין כתלי בית המשפט, נדרש ייצוג מקצועי במיוחד, ולכן חשוב לבחור נכון עורך דין בעל ניסיון רב.

רגישות ונחישות

עו"ד דיני משפחה, כלומר עורך דין שתחום המומחיות שלו המשפחה על המורכבות שלה, חייב להתנהל כאמור ברגישות רבה – אבל גם בנחישות. שילוב זה מאפיין את העבודה של עו"ד מיכאל גבור ושל צוות המשרד שהקים, ובהתאם מובטחת לכל מי שפונה לעזרת המשרד מלוא התועלת האפשרית. מאפיין נוסף של השירות הוא יושרה מוחלטת, וכמו כן מקפידים עורכי הדין במשרד עו"ד גבור על זמינות גבוהה.

עורך דין לדיני משפחה
השאירו פרטים:
תחומי התמחות
נוטריון גרמנית
נוטריון גרמנית

גרמניה של המאה ה-21 היא אחת המדינות הידידותיות ביותר לישראל ולישראלים. כמה עשרות אלפי ישראלים וישראליות בחרו לחיות ברחבי גרמניה, בין אם לפרק זמן קצר

קרא עוד »
נוטריון רומנית
נוטריון רומנית

במסגרת השירותים במשרדינו ניתן לקבל ולערוך אישורים נוטריונים בשפה הרומנית. לאחרונה ועם כניסתה של רומניה לשוק האירופאי המשותף גברה הדרישה למסמכים נוטריונים ברומנית לשם קבלת

קרא עוד »
נוטריון אנגלית
נוטריון אנגלית

נוטריון הינו עורך דין שעבר הסמכה ספציפית המאפשרת לו לאשר את כל סוגי המסמכים ו/או לאמת תרגומים משפה אחרת לעברית, ולהפך. נוטריון אנגלית הינו נוטריון

קרא עוד »
עו"ד פשיטת רגל
עו"ד פשיטת רגל

היעדר יכולת לשלם חובות הוא מצב מורכב לא רק עבור הנושים אלא גם עבור החייב. במרבית המקרים מדובר באנשים נורמטיביים לחלוטין שאולי שגו ואולי סבלו

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים: