עו"ד פשיטת רגל

היעדר יכולת לשלם חובות הוא מצב מורכב לא רק עבור הנושים אלא גם עבור החייב. במרבית המקרים מדובר באנשים נורמטיביים לחלוטין שאולי שגו ואולי סבלו מחוסר מזל או נקלעו לנסיבות בעייתיות – ועל כן המדינה מעוניינת לסייע להם לשקם את עצמם. במקביל מחויבת המדינה גם לנושים, ועל כן המטרה היא מציאת איזון מדויק בין החובה לשלם לפחות חלק מהחובות לבין מתן האפשרות לחייב לצאת לדרך חדשה. כשנעזרים בשירות של עו"ד פשיטת רגל היא הליך יעיל ומועיל, ובפרט כשמדובר על איש מקצוע עתיר ניסיון כמו עו"ד מיכאל גבור.

כיצד מתבצעת באמצעות עו"ד פשיטת רגל? כל השלבים

* צו פתיחת הליכים – השלב הראשון הוא הגשת בקשה לקבלת צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי. במקרים שבהם סך החובות עומד על יותר מ-160,000 ש"ח, הבקשה תוגש לממונה על הליכי חדלות פירעון. כשסך החובות נמוך מהרף הנ"ל, הכתובת לבקשה היא לשכת ההוצאה לפועל באזור המגורים הרלוונטי.

* תקופת ביניים – לאחר קבלת הצו הנ"ל, ממונה לתיק נאמן. תפקידו של הנאמן הוא לבדוק לעומק את מצבו הכלכלי של החייב ולאסוף את המידע הנחוץ לטובת תוכנית שיקום כלכלי. תקופה זו, שנקראת תקופת ביניים, אורכת כשנה, ובמהלכה מוקפא כל הליך משפטי שנפתח כנגד החייב (אלא אם כן מדובר בהליך פלילי). במקביל תיתכן הטלת מגבלות מסוימות על החייב, אם כי עורך דין מנוסה עשוי גם לבטל מגבלות בעייתיות.

* הבראה / הפטר – תקופת הביניים מסתיימת בהגשת דוח מפורט של הנאמן והצגת תוכנית שיקום כלכלי בפני בית המשפט. האופציות העומדות בפני בית המשפט בצומת זו הן הפטר מידי, כלומר פטור מיתרת החובות שטרם שולמו, או השארת המגבלות למשל עוד כ-3 שנים ורק לאחר מכן מתן הפטר או ביטולו של ההליך.

שירות מקצועי ומחויב

כאמור רק בעזרת עו"ד פשיטת רגל מתבצעת באופן מיטבי. עו"ד מיכאל גבור מטפל בכל מקרה הנוגע לחדלות פירעון ושיקום כלכלי במקצועיות רבה ומתוך מחויבות אמיתית לסייע למי שנקלע למצב מורכב וזקוק לעזרה. דגש נוסף הוא זמינות גבוהה, וכמו כן מתאפיין השירות בשקיפות מלאה לאורך כל הדרך.

 

 

פשיטת רגל עורך דין

המונח "פשיטת רגל" הוחלף לפני מספר שנים במונח עדכני יותר ומדויק יותר – "חדלות פירעון ושיקום כלכלי". יחד עם זאת עדיין נעשה גם שימוש רווח במונח המקורי, ובעיקר חשוב לדעת שבכל מקרה של פשיטת רגל עורך דין מיומן הוא דמות שכדאי להיעזר בה. למעשה, בחלק מהמקרים מדובר על חבל הצלה של ממש לאדם שנמצא במצוקה לא פשוטה. עו"ד מיכאל גבור הוא מומחה בתחום זה, לאחר שבמשך כ-25 שנים כבר סייע ללא מעט אנשים שנקלעו לחובות להיחלץ מהמשבר באופן מיטבי.

למה במקרה של פשיטת רגל עורך דין יכול לעזור?

* הכוונה מדויקת – ללא ייעוץ מקצועי אדם שנמצא במצב של חדלות פירעון עלול לעשות טעויות, וכל טעות עלולה לעלות לו ביוקר בין אם בהליך ובין אם מחוצה לו. כשפונים לעזרת עורך דין בעל מומחיות בתחום ספציפי זה, מקבלים הכוונה מדויקת ובאמצעותה ניתן להבין מהן האופציות הקיימות ומהם היתרונות והחסרונות של כל אפשרות כאשר ישנן גם אפשרויות ביניים של הסדרת החובות מבלי לנקוט בהליך חדלות פירעון

* צמצום המגבלות המוטלות על החייב – כחלק מהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי מוטלות מגבלות שונות על האדם שלא מסוגל לפרוע את חובותיו. עורך דין מיומן עשוי לצמצם את המגבלות ובמקרים מסוימים אף לבטל את אלה הבעייתיות במיוחד מבחינת החייב לרבות האפשרות לשלם בשיקים דמי שכירות חודשיים.

* התנהלות מול הרשויות הרלוונטיות – הליך חדלות הפירעון כולל לא מעט התנהלות בירוקרטית – מול הממונה על חדלות פירעון, לשכת הוצאה לפועל ולעיתים גם בית משפט. עורך דין בקיא ואחראי חוסך לכם את הבירוקרטיה ואת הטרחה, ומבטיח התנהלות יעילה במיוחד.

טיפול אחראי ומסור

בכל מקרה של פשיטת רגל עורך דין מיומן הוא נכס של ממש. השירות כולל ייעוץ מקצועי וליווי צמוד לאורך כל הדרך, עד לגיבוש הפתרון הנכון שסופו קבלת הפטר המאפשר לחזור לחיים כלכליים מלאים. עו"ד מיכאל גבור מקפיד על התנהלות אחראית מאוד, על בסיס יושרה מוחלטת ומחויבות אמיתית לכל לקוח. את משרד עורכי הדין שבראשו הוא עומד הקים עו"ד גבור כבר בשנת 2005, והצוות שפועל לצידו מתאפיין גם הוא בניסיון רב ובעיקר בנחישות וביכולת למצוא את המענה הטוב ביותר לכל צורך.

עו"ד פשיטת רגל
השאירו פרטים:
תחומי התמחות
נוטריון גרמנית
נוטריון גרמנית

גרמניה של המאה ה-21 היא אחת המדינות הידידותיות ביותר לישראל ולישראלים. כמה עשרות אלפי ישראלים וישראליות בחרו לחיות ברחבי גרמניה, בין אם לפרק זמן קצר

קרא עוד »
נוטריון רומנית
נוטריון רומנית

במסגרת השירותים במשרדינו ניתן לקבל ולערוך אישורים נוטריונים בשפה הרומנית. לאחרונה ועם כניסתה של רומניה לשוק האירופאי המשותף גברה הדרישה למסמכים נוטריונים ברומנית לשם קבלת

קרא עוד »
נוטריון אנגלית
נוטריון אנגלית

נוטריון הינו עורך דין שעבר הסמכה ספציפית המאפשרת לו לאשר את כל סוגי המסמכים ו/או לאמת תרגומים משפה אחרת לעברית, ולהפך. נוטריון אנגלית הינו נוטריון

קרא עוד »
עו"ד פשיטת רגל
עו"ד פשיטת רגל

היעדר יכולת לשלם חובות הוא מצב מורכב לא רק עבור הנושים אלא גם עבור החייב. במרבית המקרים מדובר באנשים נורמטיביים לחלוטין שאולי שגו ואולי סבלו

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים: